Victor Ponta, prezent la lansarea oficiala a proiectului privind gazele din Marea Neagra

Azi am fost la lansarea oficiala a proiectului privind gazele din Marea Neagra / Petrom si Romgaz chiar actioneaza ca niste firme de nivel international, chiar au oameni pregatiti si strategii de dezvoltare corecte – rezultatul acestui proiect va insemna foarte mult pentru dezvoltarea Romaniei ! Am avut insa ( nu doar eu ) si putin gust amar cand am vazut ca in August 2014 eram pe platforma de explorare din Marea Neagra – si acum suntem in 2024 si incepem. Ca si la spitalele regionale , la autostrazi, la multe alte proiecte strategice pentru Romania – am senzatia ca am pierdut 10 ani . Sigur ca lui Klaus Iohannis i-a fost bine in acesti 10 ani / sigur ca acum suntem mai datori cu 100 miliarde de euro si cei care incaseaza dobanzi pentru acesti bani sunt fericiti pentru acesti ani . Poate chiar pentru Romania , ca tara, 10 ani nu sunt asa importanti. Dar pentru noi cei care traim doar o viata obisnuita parca sunt prea multi 10 ani pierduti- si e pacat!

Lasă un comentariu